Baner animowany

Ładowanie...

19 lipca 2016

Baszta jazz festiwal 2016

XVII Baszta Jazz Festiwal - od dawna słyszałam o tym fantastycznym festiwalu, od kilku lat przymierzałam się by w nim uczestniczyć i dopiero teraz, dzięki moim znajomym zmobilizowałam się by spędzić 2 z 3 niesamowitych dni ! i przekonać się,  że muzyka jazzowa może porwać każdego niezależnie od wieku i muzycznych upodobań. Artyści, uczestnicy, organizatorzy oraz wspaniałe miejsce, tworzą tak unikalny klimat, że do Czchowa przybywają ludzie z całej Polski.
Tam czas się zatrzymuje a muzyka rządzi.
Mogę tylko żałować, że ominęły mnie poprzednie festiwale ale następne będą wpisane w kalenderz jako obowiązkowy punkt wakacyjny.




 


 



















 





















14 komentarzy:

  1. Widać profesjonalizm, niemal w każdym ujęciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac że koncert się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały klimat mają te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. No koncert musiał być udany, widać to po tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, chciałbym być na takiej imprezie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W zdjęciach widac mistrzowską rękę :) świetnie oddają klimat jaki panował na imprezie. Baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Wprost nie można się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sesja, aż można żałować, że nie było się tam i nie uczestniczyło w festiwalu

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja zrobiła na mnie naprawde ogromne wrażenie, jestem w szoku.

    OdpowiedzUsuń
  10. No naprawde super to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są naprawde świetne. Koncert musiał być super.

    OdpowiedzUsuń